Påskeferie....

I år er der dejlig lang påskeferie... Eventuelt efterfulgt af en lockout på skolen - det vil sige, at jeg har alle mine 3 dejlige børn hjemme i et stykke tid!
Vi har en tendens til at lave et hektisk program for vores børn. Jeg har sågar set flere, der har lavet lange lister med ting de skal nå at opleve i påskeferien (og flere forslag modtages med kyshånd!).

Jeg kan sagtens forstå det, og det er jo også vidunderligt at have tid til at opleve med sine børn - Zoo, Den Blå Planet, biograf, teater, museer osv.. Derudover er der helt sikkert også planlagt påskefrokoster med familier og venner - man kan næsten tabe pusten?!

Jeg vil gerne slå et lille (ikke-fordømmende) slag for at lave INGENTING.... Børn har også brug for hele dage i nattøj, hvor det eneste på programmet er nærvær og hygge... Idag er sådan en dag hos os. Selvom solen skinner udenfor, og man "burde" lave alt muligt. Det er blevet til at pynte troldegrene, og tegne..





Ib & Flemming skal også nyde godt af at det er påske...

Hvordan laver I "ingenting"?

Kommentarer

Populære opslag