Efterår - min absolut yndlingsårstid!

Jeg ved det! Der er ingen, der er enige med mig her… Jeg er vild med at årstiderne skifter, og hver årstid kan sit. Men jeg vil altid holde stædigt fast i, at efteråret er allermest magisk for mig! Og mine børn!



Hvert efterår tager vi til Sverige, hvor min svigerfamilie har sommerhus. Der er fantastisk. Intet fjernsyn, opvaskemaskine (som man dog hurtigt savner) eller andet nymoderne luksus - men heldigvis indendørs toilet. Vi tager altid derop med vores gode venner, som har 3 børn i fuldstændig samme alder som vores egne. Hver aften bliver de lagt i seng med røde kinder og jord under neglene, og der skal egentlig så lidt til. Alle årstider lægger op til forskellig leg, og efteråret er altså særligt. Hvad man ikke kan få ud af en stor skov, svenske søer og faldne blade… Se bare her:



Kommentarer

Populære opslag