Januardrømme i billeder....

Det er januar 2011, og det er gråt, råt og koldt. Jeg sidder her på en forholdsvis kedelig mandag aften, mens min mand ser håndbold i fjernsynet - for 2. dag i  træk.. Når han altså ikke zapper over på amerikansk fodbold - Oh Joy! Så nu er det, jeg begynder at drømme...

Min mand og jeg var værter for en skøn Nytårsaften, og jeg er nu glad for, at jeg ikke endte som pigen på billedet... Selvom vi først kom i seng kl. 5, og havde fået rigeligt indenbords..



På et lidt smukkere plan, drømmer jeg om at få sådan en her i min fine have, her i en kold, mørk tid...





Og når det bliver lidt mildere i vejret, kunne det da være fint med en alternativ seng i selvsamme have...



Og til sidst, tænker jeg, at jeg ikke er meget for Nytårsforsætter, men man kunne da godt have et slags mantra kørende i baghovedet.. Måske a la det her... Bare sådan en daily reminder...


Kommentarer

Populære opslag