Pynt op til Halloween - DIY

Det var den Halloween-fest for 2. B, vi kom fra…..

De fleste af de her idéer fra Pinterest tænker jeg, at vi godt kan nå at få lavet.
Og så er der nogle, jeg tvivler på - men håber! For det er simpelthen så godt tænkt…

Kunne du finde på at lave nogle af de her idéer??

En Crime Scene med kridt eller tape (alt efter vejret - regn+kridt= dårligt idé)

Vi har gemt toiletruller i nogle uger (mmm, lex) og mangler så at købe Glow in the Dark sticks!




Okay, ens eget lokum vil aldrig se ligeså tjekket ud som det her - men en trøje og en maske, det har vi da!



Et KÆMPE græskar med grene som ben? Jo jo….



Jeg tror ikke, jeg kan nå i en Flügger og købe glow in the dark spray maling.. Men det kunne jo være SÅ tjekket at lave de her hønsenet-kjoler og spraymale dem med selvlysende maling!



Hvis man kan skaffe falske hænder i et supermarked, vil det være SÅ sjovt at sætte dem i stakittet udenfor huset.. Og så skrive et stort skilt med "2.B DENNE VEJ"… Muahahaha..



Man kunne også gøre noget ved hoveddøren… Toiletpapir og paptallerkner??





Og så er der de her hekse… De er altså mega cool! Sorte affaldssække… Og hovederne kunne man evt. lave af aviser, der var krøllet sammen til en kugle og lukket med tape? Så sætter man hovedet på en pind, og sætter heksene i en rundkreds. Hvis man klipper den sorte pose i strimler, kan man tage en af strimlerne, og binde sammen med den næste heksehånd.. Hatten har jeg ikke regnet ud endnu..


Samme princip med spøgelser og lagner??



Og så er der bloddryppede stearinlys…..



Hvad vi helt præcist ender med at få lavet, det vides jo ikke endnu…. Nu har vi ihvertfald masser af inspiration, og så må vi se!! Jeg tager billeder af det hele, og lægger op her…. Til de nysgerrige… ;-)

Én ting vi helt sikkert ikke får lavet, er den her heks…. Men det er famer sjov!


Jeg vender tilbage med nogle gode Halloween festlege!

KH Mathilde :-)

Kommentarer

Populære opslag