Morgenmad og rysteribs

Jeg er mildest talt ikke morgenmenneske... Jeg er B-menneske to the bone, og vågner først sådan rigtig ved 11-tiden. Ligeledes "starter" min aften først omkring kl. 22 - så er jeg super frisk!

Det passer ikke top godt med at have 3 små børn, og jeg vil rigtig gerne lave det om. Jeg læser alle artikler jeg kan komme i nærheden af, der handler om gode rutiner, god morgenmad osv. 

For morgenmad er jeg heller ikke begejstret for. Jeg kan kun drikke kaffe om morgenen - men som jeg godt ved, så ER morgenmad super vigtig! Jeg er skrigende sulten kl. 11, hvilket resulterer i, at jeg overspiser til frokost. Så er jeg helt bombet og oppustet, og spiser et eller andet, når jeg kommer hjem med børnene om eftermiddagen - hvorefter jeg kyler aftensmad ned, og spiser gerne for 2, helt uden at være gravid. 

MEN, pointen er, at jeg har fundet en super morgenmad, som ihvertfald holder her sommeren over. Jeg spiser skyr med rysteribs! Det er nok ikke det allermest sunde (med rystedelen ihvertfald), men det er da bedre end ingenting!



Jeg er så heldig at have vildt mange ribs i haven, og jeg har plukket, skyllet og lagt dem i tupperware i køleskabet (hvor housewifey er det lige!). 

Fed (og nem) start på dagen!

Hvad spiser du til morgenmad?

Kommentarer

Populære opslag