USA - the land of opportunities (and magic)

Sommerferien 2014 blev tilbragt i USA - først i Florida, og bagefter hos min storebror, som er udstationeret i Minneapolis. Det var en fuldstændig magisk tur - intet mindre. Vi oplevede selvfølgelig en masse, men det, der var helt særligt for mig, var at se de små fætre og kusiner sammen efter så lang tid.

På det punkt kan børn simpelthen være så ukomplicerede! De har ikke set hinanden i flere måneder, og de falder fuldstændig ind i fætter/kusine jargonen, som så de hinanden i Netto i sidste uge. Det kan altså noget. Min yngste fik skoldkopper, mens vi var derovre - og hun fik så lige smittet sin ene kusine på 3 år. Men det skulle ikke holde dem fra at have en fantastisk tid sammen.. Sikke minder, der blev skabt på de 3 uger…..

 Min søn og jeg den første morgen i Florida… Av, for et jetlag… Men se, hvor smukt i baggrunden..

De 3 fætre på tur i Minneapolis… Man kan næsten høre sangen; "Bad boys, bad, boys, watcha gonna do……"

De to af kusinerne *smelt*

Så søde

Fætre

Min mellemste datter med sin ene kusine 

Min yngste, Nova, med koldkopper.. Hun var pænt hårdt ramt!


Kommentarer

Populære opslag