Efterårsferie - tip #2 og #3

Tip #2

Jeg har nævnt før, at jeg er en sucker for printables. Det er næsten for nemt, at man bare skal trykke print, og så er der nogen der har tegnet og malet for én. WIN!

Nå, men den her hjemmeside jeg har fundet har rigtig mange fine print - og de er gratis! Der er både flagermus & spøgelser man kan farvelægge, mumielabyrinter, et Halloween memory spil lige til at printe osv. Det er sgu da helt perfekt til en blæsende regnvejrsdag i sommerhuset! 


Tip #3

For to år siden arrangerede jeg en Halloween fest for min søns klasse. Der var en masse lege, som jeg var så kvik at skrive ned lige her på bloggen (jeg klapper lige mig selv på skulderen). 

Legene kunne jo også bruges til en efterårsferie:) Der er både græskar bowling, græskar billiard, lav-en-mumie, skelet skattejagt og meget andet. Det var faktisk en rigtig god liste, hvis jeg selv skal sige det (og der blev klappet igen!)





Kommentarer

Populære opslag