Mad til Halloween-fest!

Min søn går i klasse med min gode venindes datter, og så har de endda fødselsdag med 3 ugers mellemrum!

I år holder vi en fælles Halloween fødselsdag, og er således gået i gang med den helt store planlægning - på budget! 

Gid man havde råd til at rippe en Spøg & Skæmt butik for udklædning og pynt! Men det har vi ikke, så endnu en gang er Pinterest vores redning :-) 

Her kommer først inspiration til maden…. Imorgen kommer der til tips til DIY pynt på budget!


Få fat i en plastichandske, fyld den med vand og put den i fryseren… Blodig, rød saftevand og en frossen hånd, det er da sejt!!


Oreos med sliksnørrebånd og små M&M's (brug evt. glasur for at få øjnene til at sidde fast!)



Mumie pølsehorn…. Ret enkelt, og ret nemt! 


Så er der Feetloaf! Men det er nu nææææsten for klamt med de der negle af løg….


Jeg tror, vi nøjes med helt almindelig pizza, som vi skærer ud i "stænger", og giver dem Rød Peber negle...


Chokoladekage med glasur, og kiks hvor der står RIP på? Jorden kan man lave af knuste Oreos eller noget af den færdigbagte kage, som man skærer af siderne, og smuldrer ovenpå.


Man kunne også lave små cupcakes med kiks som gravsten...



Så kan man jo "plukke" de idéer, man synes bedst om….. Ser det ikke ret sjovt ud?? 

Jeg glæder mig så vildt til at holde Halloween-fest for hele 2. B ;-)

Kommentarer

Populære opslag