Noget om at fejle med stil…

Jeg elsker Pinterest, og alle de fine billeder, blogs og links, man kan blive inspireret af.

Men jeg er også nødt til at understrege, at der er flere gange hvor jeg fejler med 180 i timen, end gange hvor mine forsøg ligner dem på billederne fra Pinterest!

Fx da min mellemste datter og jeg skulle lave fine kanin-brød! De lignede små, tykke (onde?) katte - ikke i nærheden af kaniner (klik på ovenstående link, eller se billedet længere nede!).

Mit udgangspunkt med den her blog er, at det vigtigste er, at man prøver! En gang i mellem… Hvis man ikke kan overskue et projekt den dag alligevel, så skidt da pyt med det! Hvis dét man laver med ungerne bliver helt vildt grimt, har vi så ikke hygget os imens? Faktisk er det ofte de fejl man lavede sammen, der er sjovest at tænke tilbage på.. "Ej, mor - kan du huske da vi lavede de der kaninbrød? De blev bare OVERHOVEDET ikke til kaniner inde i ovnen! Haha!" Jeg elsker det...

Resultatet er FULDSTÆNDIG ligegyldigt.. For mig.. Og for børnene.. 

Forhåbentlig kan man på den her blog finde en masse inspiration. Nogle af tingene kan man prøve af derhjemme, nogle af tingene kan man bruge del-elementer af, og nogle af tingene kan man smile af og tænke; "Det kan jeg ikke overskue, men det ser hyggeligt ud! Måske en anden gang".. Så ved du ihvertfald, hvor du kan finde det ;-)

On that note har jeg samlet de sjoveste billeder af velmenende, top seje mødre, der har set billeder på Pinterest (ligesom mig), prøvet at efterligne det (ligesom mig) og fejlet HELT VILDT (ligesom mig). 
Heldigvis har de humor og selvironi nok til at tage billeder af det, og dele det på nettet, så alle mødre ved, at i sidste ende er vi sgu da i samme båd!! 

Rigtig god weekend!






Sådan ville min også se ud, altså som den nederste!!















Mine lignede PRÆCIS de små, mærkelige katte!!!







Kommentarer

  1. Nora og jeg lå flade af grin, og blev enige om, at alle billederne fint illustrerer skismet mellem forestillinger om og forventninger til livet generelt på den ene side, og så virkeligheden på den anden. Ak ja, man kan trøste sig med, at det ofte smager ens - der er jo de samme gode ingredienser i, bare kombineret lidt anderledes... heheh.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag