Voksen weekend!

Så er det blevet voksen weekend! 

Det er godt nok ikke så tit, det sker - men denne weekend har jeg rigtig meget på programmet, for MIG! 

Jeg synger i et showkor, der hedder Læderhalsene. Vi laver mange forskellige (sjove) jobs, og nu er det altså 2. gang, at vi skal synge back up til Selvsvings Gallashow i DR's koncertsal. Det bliver vist på DR2 d. 17 januar, til de interesserede… Det er virkelig sjov politisk- og samfundssatirisk underholdning, leveret af de 3 skønne værter fra Selvsving, og så lige Læderhalsene!

Det er sjove tekster, sjove koreografier og sjove mennesker.

Vi har haft generalprøve hele dagen, og imorgen synger vi så i DR's koncertsal til to udsolgte koncerter. 
Jeg er SÅ glad for at være med. Jeg får lov til at gå rundt og små-fnise hele tiden! I stilletter og glimmer. 

Min mand er på strategiweekend med sit arbejde, og børnene er hos mine forældre, da jeg er ude på DR hele dagen i dag og imorgen. 

Her er et billede af nogle af mine outfits:


Vi skal have røde sko på i et nummer, der handler om Putin. Det ejer jeg ikke, så jeg skrev på Facebook, om jeg kunne låne et par af en venlig sjæl? Og sørme om søde Michala fra www.bastabum.dk ikke havde et par (temmelig cool) Marc Jacobs røde sager! Fuldstændig fantastisk, hvad sociale medier kan hjælpe med :-) TAK, Michala!!!!

Nu er jeg hjemme efter en lang dag! Min mand er afsted, børnene er hos Bedsterne og jeg har således hele huset for mig selv. Det har jeg så ALDRIG prøvet før. Ihvertfald ikke et helt døgn! Så jeg sidder med rødvin, (vildt) høj musik og benene oppe. Stilhed er i dette tilfælde lidt for mærkeligt for mig, i et hus, hvor der normalt er lyde fra mand og 3 børn. Og så hjælper det ikke ligefrem, at vinden er temmelig heftig i aften. Det lyder som om, at den flår mit fine træhus fra hinanden, når musikken stopper. 

  Men jeg er fuldstændig i nydningen. 



Jeg elsker at være noget for mine børn. Og jeg elsker at skabe magi for dem på den måde jeg nu kan, fra mit udgangspunkt. Men det kan kun lade sig gøre, når jeg har overskud. Og et af de steder, hvor jeg henter mit overskud til at kunne gøre det, er altså her. Når jeg gør noget for mig selv. Som får mig til at grine (en hel uge!). Og som oveni hatten har givet mig et helt døgn i mit eget hus, med rødvin og høj musik. Det var ikke helt planlagt, det endte bare sådan.. Og hvor er det luksus! 

Nu vil jeg pakke taske med alle kostumerne, stilletterne, masser af hårspray, og MASSER af glimmer ;-)

Hvad får dig til at grine? Og hvor henter du mon dit overskud henne? 

Kommentarer

Populære opslag