Sygdom & kaffe...

Årh manner, der har været stille på bloggen det sidste stykke tid…

Det har været en crazy januar, hvor jeg først var med i Året der gik i Selvsving, min yngstes 2 års fødselsdag og i sidste uge Modeuge med lange (men sjove) arbejdsdage…

Der har været en masse jeg skulle huske, lære, koordinere og holde styr på. Altså udover alt det man normalt skal holde styr på med fuldtidsjob & 3 små børn ;-)

For 12 dage siden blev min yngste datter syg. Det startede med opkast en fredag nat (hvor jeg i øvrigt kom hjem fra en fest kl. 4, hvorefter jeg vågner ved at Nova ligger i sengen og ørler mig i nakken), og efterfølgende har hun haft mellem 39 og 40 i feber. Hver dag. 

Egen læge kunne ikke se noget på ørene eller hører noget på lungerne i torsdags. 
Efter en afsluttende Modeugefest i fredags, var jeg noget træt lørdag om dagen. Men Nova var stadig dårlig, så jeg kørte på Hillerød med hende. Her blev hun indlagt, fik taget blodprøver og røntgen - og til sidst fandt de en lungebetændelse. Hun er nu på penicilin, men er stadig virkelig træt, skvattet og kan ikke rigtig finde ro i kroppen.

I dag skrev jeg en "årh, hvor er det synd for os allesammen"-statusopdatering på Facebook, OG jeg havde ikke mere kaffe (jeg har ikke sovet i 12 dage nu).. 

1 time efter står der den skønneste veninde udenfor min dør med en take away kaffe i hånden! 

Jeg ELSKER min lille by…. Og the power of Facebook… Og gode veninder… Og kaffe…. Det er magisk helt ned i mit venstre knæ… Tusind, tusind tak, søde Sara…


Kommentarer

Populære opslag