Et ikke-så-magisk-øjeblik

I går var der ikke særlig magisk stemning hjemme hos mig..

Mine børn trænger til ferie, og de GIDER ikke på Frit, eller på klub eller i børnehave. Det viste de mig så fint i går eftermiddags, da de sådan set var småsure, trætte og pjevsede lige fra de kom hjem. 

Min yngste kan altid finde underholdning i Snapchat, og jeg tog så et billede sammen med hende. Hun ville meget hellere have skærmen for sig selv, og så blev hun sur.


I går faldt jeg for en gangs skyld ikke i fælden, og blev irriteret på dem. Jeg kunne på en måde godt forstå, hvorfor de var så vrisne. Så jeg tog billedet alligevel, og det indkapslede stemningen meget godt, faktisk. 

Bagefter gik yngste direkte ind på sofaen, og faldt i søvn. 


Og honestly.... Så faldt jeg også lidt i søvn lige bagefter ;-)

#yourmomentofzen #mymagicmoment

Kommentarer

Populære opslag