Min skøre tradition på den helt magiske måde

Jeg har en slags tradition med mig selv, hvor jeg køber en kop med hjem, når jeg er ude og rejse.... 

Den her kop MÅTTE jeg have med hjem fra Mallorca... Den minder mig fuldstændig om sweateren fra 70'er filmen, "Vil du se min smukke navle", som jeg var meget fascineret af da jeg var teenager :-) 





Og nu minder den mig også om en dejlig tøsefrokost i en lille bjergby (Valldemossa, på Mallorca), sammen med kvinderne i min familie da vi fejrede min mors fødselsdag... Perfekt til varm the og en stor sweater til efteråret.... Eller en skøn kop kaffe i haven en tidlig mandag morgen. 

Jeg bliver så glad, hver gang jeg drikker af den! Lige til min samling af #mymagicmoment 


Køber du også bestemte ting med hjem fra ferie?

Kommentarer

Populære opslag