Magi i eget selskab

Jeg har simpelthen haft den BEDSTE dag!

Jeg har været vildt produktiv, og nået en masse af de små ting på min to do liste. Midt på dagen kom min søde rengøringsdame (jep, så heldig er jeg), og hun vil helst ikke have, jeg er hjemme, når hun gør rent. Det vil jeg helst heller ikke være, så det passer jo meget godt.

Jeg tog min computer, og kørte op i Aarstidernes Gårdbutik! Det er det mest geniale træk, jeg længe har lavet. Der er så vildt god stemning deroppe, der er Miles Davis på anlægget, super god kaffe, grøntsager så langt øjet rækker, bagværk fra Emmery's og alle mulige lækre økovarer på hylderne. 

Der er vildt dårligt signal deroppe, så det nytter ikke engang at lave internetdeling på telefonen, men hvis man kommer for at læse eller skrive, er det et GENIALT sted. De har 2 borde, hvor man kan sidde indenfor, og en masse borde/bænke udenfor. 



Jeg måtte sende en Snap ud i æteren af bar begejstring over at befinde mig lige dér! Et par timer efter kom min toplækre veninde dalrende ind i Gårdbutikken fordi, hun havde set min snap, og bare lige ville se, om jeg stadig sad der og kiggede ud af det gamle staldvindue. Det gjorde jeg, heldigvis! 

Vi sludrede en halv times tid, og så skulle vi begge hente unger. 

Jeg kan slet ikke få stemningen ud af kroppen, og ej heller begejstringen over al den magi der findes i min yndlingsby Nord for København... Humlebæk :-)

Kommentarer

Populære opslag