The power of Facebook!

Jeg elsker Facebook, og alt hvad det kan bringe... 
Overspringshandlinger, humor, snagen i andres liv, og gode artikler. 

I min lille by, Humlebæk har vi både en side der hedder Genbrug, hvor man kan sælge de ting, man ikke længere skal bruge (men som er for gode til Lossepladsen), og en Giv det Væk side, hvor man selvfølgelig giver gratis ting væk. Det er toppen, at man kan finde lige det man ikke vidste man manglede, lokalt i sin egen by!

I sidste uge lavede vi om på børnenes værelser (igen), og min mellemste ønskede sig et skrivebord! Hun elsker at lave lektier, og hun elsker at lege skole eller tegne i sine Top Model bøger, så et skrivebord til hende gav ret god mening.

Jeg skrev på min egen statusopdatering på Facebook, at jeg søgte et skrivebord a la det på billedet, og om der ikke var nogen, der mon havde sådan et stående i sin kælder (eller sin mormors?). 


Lur mig, om min gode veninde Lizette ikke skriver, at hun har sin oldemors gamle skrivebord stående, i sin venindes fars kælder i Kastrup. Jeg måtte gerne få det, jeg skulle bare selv hente det!
Så det gjorde jeg, og nu står det smukt, perfekt og magisk ved vores spisebord, så man kan lave lektier dér, istedet for på spisebordet (som de plejer).


Altså, helt ærligt!!! Er det ikke for sindssygt awesome?! 

Det passer perfekt ind i mit sommerhusagtige helårshus - og det var bare fordi, at jeg lige prøvede at skrive på Facebook først.

TAK, Lizette (og Facebook)! 


Kommentarer

Populære opslag