Krea Kassen!

For noget tid siden faldt jeg over Krea-kassen på Facebook, og klikkede straks ind på deres hjemmeside - Det er det bedste, jeg har gjort længe!



Især min mellemste datter på snart 8 år, er fuldstændig vild med at skabe og sysle, og der må jeg ofte krybe til korset. Jeg kan simpelthen ikke komme på, hvad vi skal lave, medmindre jeg har et helt specifikt arrangement i tankerne... 

Jeg har endda et helt vitrineskab fyldt med krea-ting... Jeg elsker tanken om at komme i en Panduro-forretning, men jeg bliver faktisk lidt stresset af at være der. Og så får jeg præstationsangst... Hvad var det nu, jeg havde tænkt vi kunne lave for noget krea? Hvad skulle jeg købe? Hvad har jeg allerede derhjemme?

Og så går der iPad i den.... 

Krea-kassens hjemmeside er nem og overskuelig. Man klikker af, hvor mange børn man skal være krea med, og hvor ofte man vil have kassen. Simple.

Jeg har i dag fået leveret den første kasse, og jeg er bestemt ikke skuffet. Det er enkle, hyggelige projekter, lækre materialer og gode idéer. Alle mine 3 børn (på henholdsvis 10 år, knap 8 år og knap 4 år) vil elske at sidde en lørdag formiddag og kaste sig over sådan en kasse! Vi kunne også gemme nogle af "poserne" til juleferien, måske? 

Aaaah, hvor er det dog dejligt, når nogen gider at tænke for én! TAK!












 Dette indlæg er ikke sponsoreret :)


Kommentarer

Populære opslag